top of page

פסטיבל MAD- טירוף ללא הפסקה (פורסם ב"מפיק" 18.7.2013)

אתמול בבוקר (17/7) התקיימה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת. המדור, שידוע בחיבה שלו לשיווק ולתקשורת, יצא לתור את הוועידה, במטרה להגיע לתובנות כאלה ואחרות.

התובנה הראשונה שלנו היא ש'גלובס' יודעים איך להפיק כנסים. המתחם של הוועידה היה ממותג בצורה מושלמת, כאשר בכל עבר ניצבו אנשי ההפקה שרק חיכו לעזור לבאי הכנס למצוא את דרכם בין המליאות השונות.

את הכנס פתחו בדברים מנכ"ל 'גלובס'- איתן מדמון, שבירך את משתתפי הוועידה, וחגי גולן- העורך הראשי של העיתון, שדיבר על שינוי המגמה המשמעותי של צריכת התקשורת בשנים האחרונות, כאשר כיום למעלה מחמישים אחוזים מהתקשורת נצרכת באמצעות האינטרנט.

אחריהם עלה לבמה שר התקשורת, גלעד ארדן, שדיבר פחות או יותר על הכל. וכשאנחנו אומרים הכל, אנחנו מתכוונים לכל הנושאים בעולם פחות או יותר. היינו יכולים לכתוב לכם כאן את עיקרי הדברים של השר, אך לשם כך נצטרך לפתוח ידיעה נפרדת, מאחר והנאום שלו (שגורמים בהפקה מסרו לנו שהיה אמור להימשך כעשרים דקות) התארך והגיע לארבעים וחמש דקות, שאמנם היו מעניינות למדי, אך משכו מעט את סבלנותם של הנוכחים.

כבוד השר עוצר לנשום אוויר

לאחר מכן החלו המליאות השונות שעסקו במגוון רחב של נושאים. המדור התרשם במיוחד מדבריו של רובי דואק, מנהל מחלקת המובייל של גוגל באירופה ובמזרח התיכון, שדיבר על הדרך בה הטכנולוגיה עוזרת להתפתחות האישית והגלובלית של האדם. ואז התחיל הפסטיבל בניגוד לשנה שעברה, בה הפסטיבל התחיל בשעות הצהריים, מופעי הפסטיבל התחילו הפעם אחרי השעה שמונה בערב. אין ספק שזה עזר. באי הוועידה זכו לכמה שעות מנוחה בין המליאות השונות ובין המופעים, דבר שתרם לנוכחות רבה יותר שלהם באירוע, כמו כן, הבליינים הישראלים לא רגילים לצאת מהבתים כאשר השמש ניצבת עדיין בשמיים, כך שהשעה המאוחרת עזרה להם להתגלגל החוצה מהכוכים שלהם ולהגיע למועדונים והברים השונים.

לא נשקר לכם. לא קל לשוטט בין הברים ולצפות בכמות גדולה כל כך של מופעים בזמן כל כך קצר, כך שאנחנו נאלץ להתנצל מראש בפניהם של ההרכבים שלא הגענו להופעות שלהם. מי שכן הספקנו לראות בשוטטות שלנו היו BELLA BARKAN- שפתחו את הערב באנרגיות מקפיצות של רוקנ'רול, יפעת גורן- שהופיעה עם אסף מידן ואיתן שפירא במופע אינטימי, אדם בן עזרא והקונטרבס, FALSE POSITIVE- שניגנו אינדי אלקטרו-קלאשי היפסטרי, AVIEL KOGAN- במופע ראפ בועט, שרי גבעתי- שהפתיעה את המדור עם מוזיקת אינדי משובחת, THE APRONS- עם הסאונד המיוחד והמרחף שלהם, השקרנים- עם פאנק רוק רועש, קין והבל 90210- שהראו לדור הצעיר איך עושים רוק כבד, MEN OF NORTH COUNTRY- שהרימו את הקהל במופע סולפול רוק'נרול, RAUUL- במופע דואו תופים וגיטרה ועוד.

אם יש מופע אחד שניקח אתנו מהערב הזה, יהיה זה המופע של רונן כוכבי והלהקה, שניגנו ב'שסק' את מיטב השירים משני האלבומים שלהם. כוכבי הוא שועל קרבות ותיק בסצינה, זמר וגיטריסט בחסד עליון, שיודע איך להגיש את השירים שלו בפני הקהל. המוזיקה שלו נעה בין פולק רוק אישי מאוד ובין רוקנ'רול בועט, ומצליחה לייצר אצל הקהל את התמהיל המדויק של רגש וגרוב. לא נרחיב כאן עוד על המופע, כי בסופו של דבר אנחנו לא מדור מוזיקה, רק נאמר שנהנינו מאוד.

בסופו של דבר, מדובר באירוע בסדר גודל יוצא דופן בנוף הישראלי. גם אם נפלו פה ושם תקלות קטנות, וגם אם המופעים עצמם לא עמדו כל כך בלוחות הזמנים (בחלק מהמקומות), המדור התרשם לטובה מאיכות ההפקה של הפסטיבל וההפקה, ומצפה בכליון עיניים לשנה הבאה.

הכתבה פורסמה באתר "מפיק", 18 ביולי 2013

חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page