top of page

קומוניקט לדוגמה - הוסטל 51

הוסטל 51

מרעננים את חיי הלילה של תל אביב

מתחם חיי הלילה של יהודה הלוי בתל אביב מקבל זריקת רענון חדשה בדמות "הוסטל 51", בר חדש הצפוי להיפתח במהלך החודשים הקרובים על ידי חבורת אנשי לילה בעלי שם.


המקום החדש ייפתח ברחוב יהודה הלוי 51, במיקום מרכזי במתחם המתהווה החדש תל אביב, בחלל בו שכנה עד לאחרונה מסעדת 'ג'וז ולוז' הוותיקה. השם, "הוסטל 51", נבחר בשל מיקומו, בקומת הקרקע של הוסטל בוטיק ייחודי בנוף התל אביבי שצפוי להיפתח במקביל לבר ויאכלס את קומותיו העליונות של הבניין.


הבר "הוסטל" ניבנה באופן מתוכנן כשלם המורכב מסך חלקיו – שני חללים וחצר מהממת. המקום מעוצב משני חללים מחוברים שלכל אחד מהם איפיון מעט שונה, הראשון הוא חלל הבר/לאונג' המוזיקלי והשני חלל הבר/מסעדה הנוח כאשר הזרימה בין שני החללים היא טבעית ומתבקשת. בנוסף, זכה המקום באחת החצרות היפות בעיר.


לצורך פתיחת הבר החדש חברו חמש דמויות מוכרות בחיי הלילה של העיר.


השותפים:


אלישע בנאי- בן למשפחת בנאי הענפה ומוזיקאי צעיר ומבטיח בזכות עצמו. אחרי שני אלבומים מצליחים, מועמדות לפרס אופיר הנחשב על תפקידו בסרט הקולנוע "תפוחים מן המדבר" והשתתפות בסדרת הטלוויזיה "מקימי" (HOT), לוקח על עצמו אלישע את האתגר ליצור תפריט אוכל מרענן ומעט שונה בסצנת האוכל הלילית. לבנאי שנים של ניסיון במטבחים לצדו של השף יונתן רושפלד (הרברט סמואל).


איתמר (הילד) לוי- מתופף מוכשר וחיית לילה חיננית. בין היתר ניגן עם הלהקות בום פם, קין והבל 90210, אלישע בנאי וארבעים השודדים ובאלבום המצופה של שלומי ברכה (משינה). לאיתמר ניסיון רב בתחום השירות וחיי הלילה של תל אביב (שסק, תדר, טוני וספה, הנסיך).


דויד שיסל- בן לאצולה תל אביבית. היה שותף ומנהל בבר "סנדרה ומילר". עבד שנים רבות בעולם המסעדות והברים (פרונטו, אורנה ואלה, לייקה, מועדון ברזילי) והיום איש מכירות בכיר של חברת קוסמטיקה מובילה הפועלת באירופה.


שלושת חברי הילדות, שנולדו וגדלו עמוק בתוך הברנז'ה התל אביבית וצמחו עם חיי הלילה של העיר חברו אל:


צחי זמיר- בעליו של בית הקפה והבר הוותיק "הנסיך הקטן" מסמטה פלונית שהתרחב בקיץ האחרון אל הגג הכי יפה בתל אביב במדרחוב נחלת בנימין תחת השם "הנסיך". ממקימיו של "בית העמודים", גם הוא בנחלת בנימין, ועוד ידו נטויה.


דנה ינקלביץ- בעליו של השסק, הבר התל אביבי המיתולוגי שנסגר לאחרונה לאחר 12 שנות פעילות והשאיר חלל עצום בלבם של אנשי הלילה של העיר (לאחר שהמבנה בו שכן נמכר לקבוצת יזמים המתכננים להפכו לבניין מגורים). בנוסף, שותפה במועדון הפופ-אפ "רסק" שפעל על חורבות הבר היפיפה "מישמיש", שגם אותו ניהלה.


הוסטל 51 יציג תפריט קליל שנועד ונבנה במיוחד כדי להתאים לנוף הלילה המקומי. התפריט שואב את ההשראה שלו מאגן הים התיכון וממה שטעים באמת. אוכל צעיר ושמח שכיף לאכול אותו בלי יותר מדי שמות תואר ופעלים נלווים.

חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page