top of page

למהירי החלטה

אף פעם לא הייתי מהאנשים האלה שמחליטים מהר. תמיד הייתי צריך לחשוב על כל דבר טוב טוב לפני שהייתי עושה אותו. לפני שקניתי אופניים נסעתי במשך חודשיים לכל החנויות בירושלים עד שסיימתי לעשות סקר שווקים שישביע את רצוני ויכלתי להתפנות לקנות את הזוג האידיאלי. זה שגרתי בירושלים, שהיא עיר הררית למי שלא זוכר, לא היה כלול בסקר כי נסעתי באוטובוסים ומי שם לב לעליות כשהוא דחוס בין סבתות כורדיות וחרדים.

זו תמיד היתה הבעיה שלי. בכל נושא. פספסתי לא מעט דירות בגלל שעד שהחלטתי לקחת אותן הן כבר הושכרו למישהו אחר, תמיד הייתי האחרון שמזמין במסעדה בגלל שהתלבטתי בין שלוש מנות עיקריות, ואף פעם לא מצאתי מישהי לנשק בחצות, בגלל שעד שהחלטתי לנסות משהו כבר היינו מזמן בשנה החדשה.

אז אם אתם צריכים עצה ואתם זקוקים לה מהר, אתם כבר יודעים למי לא לפנות, בגלל שממני לא תקבלו את התשובה. אם אתם רוצים תשובה שנשקלה היטב מכל הכיוונים על כל ההשלכות האפשריות שלה, ואין לכם בעיה לחכות כמה שבועות עד כמה חודשים, אני כאן בשבילכם.

אבל הבעיה שלי לא נעצרת שם.

אתם מכירים את זה שאתם מחפשים בגוגל תמונה של טרקטור ומוצאים תמונה של חתול?

או נגיד שאתם מחפשים תמונה של ג'ירפה ומוצאים תמונה של חתול?

של שלט רחוק ומוצאים תמונה של חתול?

מחפשים טלפון סלולרי ומוצאים חתול?

בואו נעשה רגע ניסוי קצר. כנסו לגוגל וחפשו תמונה של כלב. מה הסיכוי שתמצאו שם חתול?

גבוה מאוד.

אבל למה? בגלל שכולם אוהבים לראות חתולים עושים דברים מטופשים, ובגלל שחתולים עושים המון דברים מטופשים. כל הזמן.

ומה הטעם להחזיק חתול בבית אם אתה לא מצלם אותו טובל את הרגליים באמבטיה במבט של שה תמים או מנסה לטרוף את הגרביים שלך בגאווה גדולה.

אז בגלל שאני לא מצליח אף פעם להחליט מתי בדיוק לצלם את החתולים שלי, אף פעם לא העליתי תמונות גורפות תגובות של אחד החתולים עם הראש כלוא במגירה או בתוך תיק בד או עומד על התקרה עם זנב נפוח ופרווה סומרת.

מזל שיש אפליקציות שיכולות לעשות לאנשים כמוני את החיים הרבה יותר קלים.

כמו לדוגמה האפליקציה הבאה שיכולה לצלם עד שש עשרה תמונות בשנייה. אחת מהתמונות בטח תתפוס את החתול המטופש בפוזה שתעלה את קרני בעיני אלוהי הפייסבוק.

lens2.png
חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page