top of page

על הלייק ועל העוקץ

בשנים האחרונות השתנה משהו בתפיסה שלנו את העולם. אנחנו כבר רגילים לעבור על כמויות אדירות של אינפורמציה בלי להתעכב יותר מדי כדי להקדיש להן תשומת לב יתרה. מה שנכנס מאוזן אחת יוצא מהר מאוד מהשנייה כי אין לנו פנאי להתייחס יותר מדי לזוטות. מה שחשוב לנו מצליח אולי להיקלט בתודעה שלנו לשלוש שניות, אבל גם אז הוא יודע שאוטוטו יגיע איזה קלט חושי חדש שיבלבל לנו את המערכת ויוציא אותו מכלל שימוש.

אין מה לעשות. זוהי הקדמה, ואם נתעכב יותר מדי אנחנו עלולים להישאר מאחור.

ואז נשאלת השאלה, איך אנחנו אמורים לדעת מה חשוב מספיק כדי שנקדיש לו את תשומת הלב הדרושה? איך נדע ממה להתעלם כדי לפנות לעצמנו זמן לכל הדברים שמעניינים באמת? והכי חשוב, איך למען השם אני אמור לגרום לכם להמשיך לקרוא את הפוסט הזה בלי להרגיש שבזבזתם את זמנכם לריק?

מזל שהמין האנושי מוצא תמיד דרכים להתמודד עם בעיות חדשות. אם תחשבו על זה, כבר יש פיתרון בנמצא, כי זה הרי ממש קל בימינו לדעת מה חשוב ומה לא. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש את סימן האגודל המורם מעם ולעבד את המספרים המופיעים לידו. אם אף אחד לא טרח ללחוץ על העכבר ולעשות לזה לייק, כנראה שמדובר בחומר מיותר שתופס מרחב אינטרנטי יקר וטוב יעשו אם יעלימו אותו מעל גלי הרשת, ואם כל עם ישראל ואשתו עשו לזה לייק, כנראה שזה חומר קריאה חיוני שאם תתעלמו ממנו אתם מסתכנים בנידוי מהעולם התרבותי של המאה העשרים ואחת. או שזה עוד אחד מהעמודים האלה עם השמות האמינים להפליא כגון "חה חה חה לא הפסקתי לצחוק שלושים ושבע שעות אתם חייבים להיכנס איזה קטע אסור לפספס ההוא מהתכנית ריאליטי ההיא עם ההיא מהשעשועון ההוא בלי צנזורה ובלי שום וירוס או סוס טרויאני שיכנס לכם למחשב ויעביר לי את הפרטים של כרטיס האשראי שלכם".

הבעיה היא שלפעמים אתם נתקלים בדברים שלא נמצאים ברשת. מה עושים אז? איך תדעו אם להתייחס בכובד ראש לשלטי חוצות אם אין לידם סימון מתאים? איך תוכלו לדעת אם לדבר עם מישהו במסיבה בלי לראות כמה לייקים הוא קיבל במסיבה הקודמת?

מזל, מזל, מזל שיש אנשים שחושבים קדימה. מזל שיש מי שהבין שצריך להוציא את הלייק מגבולות הרשת. מזל שיש מי שאשכרה קרא את המצוקה האמיתית הזאת של אנשים בעידן המודרני ותרגם אותה לאפליקציה הנפלאה הזאת שמצליחה לעשות לנו קצת סדר בדברים, והכל בעזרת המצלמה הסלולרית.

מזל.

lens2.png
חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page