top of page

סוד כמוס, לפרה ולסוס

לכל אחד יש סודות. זה רק טבעי. כולם מסתירים משהו. תסתכלו על האיש שיושב לשמאלכם. יש לכם מושג איזה שלדים מסתתרים בארון שלו? תביטו בעיניים של החבר הכי טוב שלכם. זה שאתם מכירים מגיל שבע וליווה אתכם מאז לכל מקום שהגעתם אליו. אתם באמת מכירים אותו טוב כמו שחשבתם? תנסו לחדור לו לתוך המוח. אתם תופתעו ממה שתמצאו שם. תעמדו לרגע מול המראה. מה אתם מסתירים מעצמכם? מה הסודות הגדולים ביותר שלכם? וגרוע מזה, מה יקרה אם מישהו יגלה אותם?

אני אגיד לכם מה יקרה. אתם תתפדחו, זה מה שיקרה. הרי בינינו, הסודות שלכם לא כאלה חמורים. זה לא שאתם רוצחים סדרתיים או מרגלים רדומים של ברית המועצות שרק מחכים למילת הקוד שתעיר אותם משעת החורף הארוכה שלהם ותפעיל אותם בדרכים שהמוח התמים לא יכול להעלות על דעתו. רוב הסיכויים שהסודות שלכם קשורים לאיזה מסיבת רווקים בווגאס או לאיזה טעות שעשיתם בחישוב החלק שלכם בחשבון של ארוחת הצהריים אתמול עם הבוס.

אבל בכל זאת אתם שומרים על הסודות שלכם כאילו גורל העולם תלוי בזה. אתם לא תתנו לאף אחד לדעת שכשהייתם בכיתה ו' הייתם דלוקים על הבת הפוזלת של השכן מלמעלה, ושברחתם כמו כל פחדן מצוי כשכל השמיניסטים עשו גראפיטי על הקיר של בית ספר ורק בגלל זה אתם היחידים שלא נתפסו, ושאתם מפחדים מדבר כל כך מטופש כמו שואבי אבק, ושעמוק בתוך הלב אתם אוהדים את הפועל ירושלים בכדורגל.

אתם לא מסוגלים בכלל לדמיין עולם שבו כולם יודעים שכאתם בעצם אוהבים את השיר ההוא של דוראן דוראן, ושהיו לכם דמעות בעיניים כשמרקו פגש את אמא, ושאף פעם לא קראתם את יוליסס (אל תאמינו לאף אחד שטוען שהוא קרא את יוליסס), ושאתם לא אוכלים חלווה כי זה מרגיש לכם מוזר, ושכשהייתם קטנים היתה לכם בעיה לאכול דברים לבנים אז אמא שלכם לא קנתה אף פעם גבינה לבנה והיתה צריכה לחלץ לכם את החלמון של הביצה ולהוסיף לכם קצת שוקולית כדי שיהיה איזשהו סיכוי שתשתו חלב.

אבל את כל הדברים האלה קל להסתיר. כל מה שאתם צריכים זה לחסום היטב את חרצובות לשונותיכם ולא לומר מילה. אבל מה עושים כשיש הוכחות? מה עושים כשיש תיעוד שלכם מזייפים בקריוקי את השיר ההוא של נמרוד לב ואורלי פרל? מה עושים כשיש תמונות שלכם עושים פוזות מגונות למצלמה כשאתם מחופשים לשושנה דמארי? ומה עושים כשהתמונות האלה נמצאות על הטלפון הנייד שלכם שנגיש לכל דכפין כי קפצתם רגע לשירותים ואמרתם לחבר הכי טוב שלכם, זה שאתם מכירים מגיל שבע וליווה אתכם מאז לכל מקום שהגעתם אליו, שישמור לכם רגע על הטלפון? תסתכלו עמוק לתוך העיניים של אותו חבר, כי נראה לי שעכשיו אתם יכולים לנחש מה הסוד שהוא מסתיר מכם.

אז אם גם לכם יש חברים שאי אפשר לסמוך עליהם, אולי תשמחו לשמוע על האפליקציה הבאה שמגינה על התמונות המביכות שלכם עם סיסמה, כך שבפעם הבאה תוכלו לקפוץ רגע לשירותים בלי שום חשש.

lens2.png
חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page