top of page

ניפגש בסיבוב

יש רגעים בחיים ששווה לנצור. השעה היא שעת בין ערביים, אתם נמצאים על החומה הסינית ומביטים אל האופק ומרגישים שהשמיים הם הגבול. השלווה שאתם מרגישים היא משהו שלא ניתן לתאר במילים, לכן אני אפילו לא מתכוון לנסות. אתם מרגישים שלמים עם עצמכם ועם העולם. הרגע הזה שבו אתם מתחילים להרגיש מחוברים אל המיקרוקוסמוס הזה שאנחנו קוראים לו כדור הארץ. ובאותו רגע אתם מבינים מה משמעותה האמיתית של המילים 'שלמות', 'אהבה', 'נירוונה'. שום דבר לא יכול להרוס את הרגע המושלם הזה.

ואז, אתם מרגישים טפיחה עצומה על הכתף. אתם מסתובבים ורואים את השכן מלמטה. אותו שכן שמטריד אתכם כל הזמן לגבי פחי הזבל, ומיסי הועד, והעציצים שלכם, והכלב שלכם שעשה פיפי על השטיחון שלו ובצדק בגלל שהוא מסריח. אותו שכן שמציץ לכם מאחורי הגב כשאתם בודקים את הדואר. אותו שכן שאתם שומעים את הריבים שלו עם אשתו אפילו שאתם גרים בקומה החמישית בלי מעלית והוא בצמוד קרקע עם גינה מטונפת ומלאת גרוטאות שמהוות סכנה בריאותית וזיהומית.

הוא סוקר אתכם מלמעלה למטה ואומר לכם איזה קטע זה שאתם נפגשים ככה בסוף העולם. מי היה מאמין ובואו נמשיך את הטיול ביחד כי אנחנו ישראלים וככה זה כשישראלים נפגשים בחו"ל הם נצמדים אחד לשני מפחד שיספגו בטעות קצת תרבות זרה.

ועכשיו אתם תקועים עם האיש הזה שביום רגיל אתם מתחמקים ממנו כמו מתשלום אגרת טלוויזיה. ביום הראשון אתם עוד מלאי תקווה שהוא ישכח מכם כמו שאתם שכחתם ממנו בשנייה שחזרת לחדר שלכם במלון, אבל התקווה הזו מתבדה כשאתם יוצאים לארוחת ערב ומוצאים אותו מקדם את פניכם בלובי משל הייתם חברים מבטן ומלידה או מינימום חברים למילואים.

אז זהו, החופשה הזאת הלכה קאפוט, אבל תמיד תהיה לנו פריז...

חצי שנה חלפה לה, והטראומה של החופשה הקודמת מפנה את מקומה לאושר המלווה טיסה לרומא. אתם נוחתים בעיר העתיקה ומריחים את ריח הקפה באוויר. תופסים מונית לשער הניצחון ומתמלאים בתחושת קטנות לעומת יצירתו הגדולה של האדם. מטיילים בשדרות ואוכלים מגוון פיצות להתפקע.

ואז אתם רואים שם באופק את הקולוסיאום. מקום בו רבים כל כך סיימו את חייהם במפגן של אומץ והדר כזה שאין דרך לדמיין בימים אלה של אנוכיות ואינטרנט ומלחמות בשלט רחוק. אתם שמים פעמיכם לכיוון המונומנט הענק, עוברים בשעריו ומביטים סביבכם בתחושת שפלות רוח והכרת תודה לאל ששמכם בעולם שכזה.

ואז, באותו רגע של התעלות רוח, אתם מרגישים טפיחה מוכרת להגעיל על השכם. זעקת אימה כזו לא נשמעה בקולוסיאום מאז הפעם האחרונה שגלדיאטור הפסיד שם את חייו לאריה מורעב.

אם הסיטואציות האלה מוכרות לכם עד זרא, וגם אם לא, בטח תשמחו להכיר את האפליקציה הבאה בה תוכלו לראות בכל רגע נתון איפה נמצאים החברים שלכם מהפייסבוק ובמידת הצורך, להתחמק מהם

*הבהרה- שימו לב שהאפליקציה יכולה גם לעבוד לכיוון השני

urban2.png
חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page