top of page

אף על פי

אחרי ששברתי את האף בתאונת שכרות מטופשת (לא, לא נהגתי לכל המצקצקים בלשונם שביניכם, מסתבר שישנם מצבים בהם אפילו ללכת יכול להיות יותר מדי), התחלתי לחשוב קצת.

כשאנשים נוסעים לחופשה הם אוהבים לצאת למועדונים וברים. כשאנשים יוצאים למועדונים וברים הם נוטים לשתות אלכוהול. כשאנשים שותים אלכוהול הם נוטים לעשות שטויות.

אי לכך, ההיקש ההגיוני המתבקש הוא שכשאנשים נוסעים לחופשה הם נוטים לעשות שטויות.

אוקי, אולי לא תמיד, אבל חישבו על זה רגע ואז הביטו מסביבכם. נתקלתם פעם בחבורה של תיירים בריטים? הייתי אומר שסיימתי את הטיעונים שלי, אבל זה היה קל מדי. תנסו לחשוב על כל הידיעות האלה שקראתם לקראת העמודים האחוריים של העיתונים על עוד תייר ישראלי שעשה תאונת אופנוע בתאילנד אחרי ששתה יותר מדי, או על אותם תיירים ביוון שהשחיתו חדר במלון כי זה נראה להם מצחיק ותבינו לאן אני חותר.

אז מה עושים נגד תופעות כאלה? מה אנחנו צריכים לעשות כדי למנוע מעצמנו את היום שאחרי? אותו יום בו אנחנו קמים עם כאב ראש היסטרי בתא מעצר בלאס וגאס עם תעודת נישואין בכיס האחורי.

השיטה הכי קלה היא פשוט לא לשתות.

אבל, רגע לפני שיצרני ומוכרי האלכוהול מזנקים ומפעילים עלי את חוק החרם, הרשו לי לסייג את דברי. לשתות במידה. במידה כזו שלא תאבדו את הצפון ואת הראש ובמקרים קיצוניים את החיים. ללמוד לעצור שנייה לפני שאתם קופצים לתוך המזרקה בכיכר רבין או נרדמים על ספסל בשדרה החמישית.

דרך אחת לעשות את זה, היא להשתמש באפליקציה r u drunk של חברת mobilityware. האפליקציה משתמשת במספר מבחנים פשוטים על מנת לבדוק אם אתם כבר שיכורים, ביניהם המבחן הישן והטוב 'בוא נראה אם אתה מסוגל ללכת בקו ישר', מבחני מיון קצרים, ואפילו מבחן נשיפה (!).

כך אתם יכולים לבחון את עצמכם מדי פעם ולדעת אם עברתם כבר את הגבול או שיש לכם למה לצפות, אם הגיע הזמן להתעלף במיטה או להמשיך עד שתתעלפו על הרצפה.

*הבהרה קטנה: אין החתום מעלה ומטה מטיף בצורה או אחרת לשתיית אלכוהול או להתנזרות. תעשו מה שבא לכם, אבל אם כבר, אז באחריות

urban2.png
חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page