top of page

הוט קוטור

אני אוהב לנסוע לחופשות בחו"ל.

ת'כלס, אני לא חושב שאני מכיר מישהו ששונא את זה. אין כמו להיות במדינה אחרת ולהרגיש קצת אירופה. מזג האוויר ששונה כל כך מהמדבר הזה שאנחנו חיים בו, הכיכרות המעוטרות, הפרחים, הריחות, השפה הזרה, האוכל, האנשים, והכי חשוב- החנויות.

הרי איך אפשר להיות במדינה זרה בלי לחזור עם מזוודה נוספת מלאה בבגדים ממיטב הרשתות העולמיות. איך ידעו שהיית בלונדון אם אין לך חולצה מאורבן אאוטפיטרס שתוכיח את זה? איזה מזכרת תשמש אותך יותר כשתחזור מפריז- ג'ינס או מחזיק מפתחות בצורת מגדל אייפל שלא נכנס לכיס וואטסואבר?

אין כמו הרגע הזה שמישהו שואל אותך מאיפה החגורה ואתה עונה לו: "אה, זאת? קניתי אותה בחנות קטנה שנמצאת במרתף של חנות פרחים בקמדן, אבל זה היה לפני השריפה ונראה לי שכל החנות הושמדה לגמרי".

רוב הבחורות שאני מכיר נוסעות מעבר לים כדי לקנות בגדים. מהרגע שהמטוס נוחת ועד לרגע בו גוררים אותן בכוח בחזרה לשדה התעופה העיניים שלהן לא מפסיקות לחפש. יש להן את המבט הבוחן הזה שמנסה לזהות איפה לעזאזל נמצאת חנות הבגדים הבאה. לפעמים תוך כדי חיטוט בערימות בגדים בחנות אחת הן כבר מתכננות את המסלול לחנות הבאה.

זה יכול להיראות לפעמים כמו מבצע צבאי מסובך: "אוקי, אז אנחנו נמצאות עכשיו בכניסה לזארה. ארבעים דקות לסגירה. תוך שלושים וחמש דקות אנחנו מכתרות את הקומה העליונה. נטע- את אחראית על חצאיות. קארין- את על ג'קטים, וסיוון- את דואגת להזהיר אותנו אם את שומעת מישהו מדבר בעברית".

כי אין דבר יותר נורא מלשמוע מישהו מדבר בעברית בסניף של h&m ברובע הגותי של ברצלונה. בשביל מה נסענו עד לכאן אם עוד שבוע נפגוש את דודה שלנו בחתונה ברחובות לובשת את אותה שמלה שקנינו בברלין?

אני יודע מה תגידו עכשיו. אתם צודקים. אין לי שום דרך להתווכח איתכם. באמת. אבל לא איתי אתם צריכים להתווכח. אני בצד שלכם. אני יודע שיש סניפים של כל הרשתות האלה בארץ, וגם אני לא באמת מבין מה הטעם להיכנס לחנויות האלה בחו"ל.

אבל אני לא לבד בהצגה הזאת. נראה אתכם מצליחים לשכנע את חברה שלי.

חברה שלי, החצי היותר טוב והרבה יותר יפה שלי, לא נוסעת לחו"ל. היא נוסעת ל h&m. אם היא נמצאת בעיר כלשהי שיש בה סניף כלשהו של הרשת השוודית, היא חייבת לחקור אותה לעומק. אם יש בה שני סניפים, היא תבדוק את שניהם. אם יש בה חמישה סניפים, מצפה לנו יום ארוך של מדידות.

אבל לא מדובר בהתמכרות סתמית למותג. מסתבר שהרשת לא מפיצה את כל הקולקציה שלה לכל העולם, אלא מפזרת אותה כך שאם תקנו סריג ורוד מזעזע באתונה, לא בטוח שתמצאו אותו במינכן. יתרה מכך, יש סיכוי גבוה שלא תמצאו אותו בסניפים אחרים ביוון. בצורה כזאת, קברניטי h&m מבטיחים זרימה מתמדת של מבקרים ומזומנים לחנויות שלהם.

גאוני! איך אני לא חשבתי על זה קודם?

אז כדי להקל עליכם את המסע בין הסניפים, עשו לעצמכם טובה והורידו את האפליקציה של h&m, דרכה תוכלו לאתר את הסניף הקרוב אליכם, לראות איך מגיעים אליו ואם ממש משעמם לכם בדרך- תוכלו לבחון את הקולקציות החדשות ולהרגיש את הכסף עוזב לכם את הארנק.

urban2.png
חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page