top of page

שירות(ים) לציבור

כולנו מכירים את הסיטואציה הזאת. אתה נוסע בכביש החוף לכיוון חיפה, או בכביש תל אביב ירושלים, או בכביש חוצה שומרון, או בלא משנה איזה כביש, ופתאום אתה רואה מכונית/משאית עומדת בצד הכביש עם ארבעה אורות מהבהבים. מעניין מה קרה, אתה חושב לעצמך, עד שאתה רואה את הנהג רוכס את מכנסיו וחוזר למושבו כאילו כלום לא קרה.

אני לא יודע למה יש לי רגשות כל כך חזקים בנושא. אולי זה בגלל שאני חושב שאלוהים המציא את מערכת הביוב כדי שנשתמש בה. אולי בגלל שאני מאמין שמי שעבר את גיל ארבע צריך לדעת להתאפק. אולי זה בגלל שסיפרו לי מאז ומעולם שמותר האדם מהבהמה.

אני לא מצליח להבין מה הבעיה של האנשים האלה לחכות רק עוד קצת. הרי בהמשך הדרך תיגלה להם תחנת דלק ובה, כמו אור בקצה המנהרה, חדר נוחיות מפואר עם מגבות מעומלנות ושמירת חפצים. וגם אם לא, זה בטח עדיף משירותי שדה.

וזה לא קורה רק באזורי ספר.

יום שלישי, צהרי היום, אחד מרחובותיו הצדדיים של שוק הכרמל בתל אביב. אדון מבוגר בשנות השישים לחייו ניגש לגינה אחורית ומטיל את מימיו. !!! זה רק אני, או שמשהו כאן לא תקין? הרשו לי לקחת אתכם הלאה במסע בעקבות הרגלי השירותים של הבהמה הארצישראלית. לילה, רחוב אלנבי, מכונית עוצרת בחריקת בלמים והנהג משאיר את חבריו ברכב בעודו רץ לכיוון אחד הבניינים. לצופה מן הצד, נראה כאילו שכח משהו חשוב בבית, אך בדיקה מדוקדקת של העובדות מראה כי הוא חשב שהכניסה לבניין (שלי) היא משתנה ציבורית. אני יכול להבין את הבלבול ואני מאשים בזה רק את ועד-הבית ששם שלט גדול עם הספרות 00 מעל הכניסה, אבל עדיין, אם לא הייתי מוריד בדיוק את הכלב לטיול, לא היה נעים לצאת מהבניין בבוקר.

מה לעזאזל גורם לאנשים האלה לחשוב שהכניסה לבניין שלי היא המשתנה שלהם? מה למען השם גורם לאדם בוגר לחשוב שאם הטבע קורא לו הוא חייב לענות ומיד? מה הבעיה לחכות קצת, לשחק אותה קשים להשגה, למשוך את הזמן ואז להתקשר בחזרה בנונשלנטיות. תאמינו לי, הטבע רק יעריך אתכם יותר.

אז בשביל כל חסרי הסבלנות שביניכם המציאו את האפליקציה הנהדרת SitOrSquat.

עוד אפליקציה שמשתמשת בנתוני הג'י.פי.אס שלכם, אבל הפעם כדי להראות לכם איזה חדרי שירותים קיימים באזור ומה חשבו עליהם משתמשים אחרים. נגיד שאתם בדרך לדרום או בניקרגואה ופתאום אתם ממש, אבל ממש חייבים, אתם יכולים להיכנס לאפליקציה ולראות תמונות של חדרי נוחיות בהישג יד. אתם יכולים גם לראות אם השירותים בתשלום, אם יש שם הדחת מים אוטומטית, אם יש מכונת קונדומים/טמפונים/סיגריות בבודדים ועוד המון תוספות מעניינות.

ת'כלס, אני משוכנע שגם אם הייתה לבחור ההוא מאלנבי האפליקציה הזאת, הוא לא היה משתמש בה. הוא בטח מסוג האנשים שעושים פיפי בבריכה אפילו שיש שירותים במרחק שלושה צעדים מהם.

urban2.png
חיפוש לפי תגיות
עדכונים נבחרים
עדכונים אחרונים
ארכיון
הישארו מעודכנים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
RSS Feed
bottom of page